Log in

IMPORTANT: Informació sobre la transició cap a l'Oficina Virtual

Des de la creació de l’Oficina Virtual les successives Juntes de Govern han anat ampliant i millorant el servei. Actualment només queden pendents d’introduir tres casuístiques per tenir contemplat tot el ventall d’actuacions professionals que es poden visar o registrar.
En aquests moments, més del 70 % del volum de visats ja no es fa presencialment a les oficines.
Per tot plegat, i tenint en compte la baixa activitat del visat a les oficines de comarques, ens hem proposat que, de forma gradual, tot el visat i/o registre es faci a través de l’Oficina Virtual.

És per això que, a partir del 4 de febrer, tot el tràmit de visat i/o registre s’haurà de realitzar a través de l’Oficina Virtual, llevat dels casos que encara no són accessibles (certificat de final d’obra amb arquitecte, renúncies i determinades modificacions).

Podeu accedir a la carta de la Junta de Govern amb més informació a través del següent enllaç:

picto pdf Carta Junta de Govern