Log in

Notícies

Horari oficines col.legials

Per tal de cobrir una baixa laboral i les vacances del personal, l'horari de les oficines col.legial [ ... ]

Foto Clúsic Conveni amb el CLÚSIC

S'ha signat un conveni de col·laboració entre el Col·legi d’Aparelladors, [ ... ]

Noves fitxes a l'AparTot

Ja podeu trobar a l'AparTot les fitxes genèriques de Control de Recepció mitjanç [ ... ]

Immobiliari Llei 5/2019 reguladora dels contractes de crèdit i...

Aquesta Llei pretén reforçar la protecció de les persones físiques que r [ ... ]

Últimes ofertes de feina

Trobareu la informació de les ofertes de feina següents si entreu a la part restringida  [ ... ]

Foto eleccions, ELECCIONS JUNTA DE GOVERN 2019

La Junta de Govern, d'acord als estatuts col·legials,  convoca eleccions a membres de Ju [ ... ]

Guia pràctica de coordinació de seguretat i salut...

El Col·legi té editada una guia pràctica de coordinació de seguretat i s [ ... ]

Xerrada a la Universitat Xerrada als estudiants d'Arquitectura Tècnica

El Col·legi va portar a terme una xerrada als estudiants del Grau en Arquitectura Tècn [ ... ]

Signatura Conveni amb la Universitat Apropar el Col·legi als estudiants d'Arquitectura ...

Amb aquesta voluntat, el 29 d'abril, es va signar un conveni de col·laboració entre el [ ... ]

Germana Rafel Masó La Casa Masó amb ulls de dona

Aquesta nova proposta formarà part de la visita guiada,  amb la voluntat de recuperar la [ ... ]

Foto Dones a la construcció Dones a la construcció - Per la igualtat de gènere...

En el Col·legi s'ha creat una comissió per la igualtat de gènere per aportar pr [ ... ]

Nova oferta del Banc Sabadell

Traslladem l'oferta que ens ofereix el Banc de Sabadell, dins el marc del conveni signat amb el Col& [ ... ]

Destacats

Prev Next

Consta - Qualitat, transperència i responsabilitat

Consta3

L’acreditació Consta és un registre d’empreses del sector que tenen en comú la voluntat de ser reconegudes al mercat per fer bé la seva feina i assumir les seves responsabilitats en matèria tècnica, civil, fiscal i laboral. Consta pertany a la Fundació Privada per a l’Ordenació del Sector de la Construcció a Catalunya. 

El segell Consta està gestionat per un òrgan de certificació externa, APPLUS, responsable d’acreditar i validar a totes les empreses que desitgin tenir-lo. Compta a més a més, amb el suport de la Secretaria d’Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

Consta té per objectiu donar visibilitat a aquelles empreses i autònoms que fan una aposta clara per valors com la formació del personal, qualitat, atenció al client, transparència, responsabilitat, la prevenció de riscos o l’atenció diligent de tot tipus de queixes o reclamacions realitzades pels clients.

Podeu accedir al seu web clicant aquí

 

Empreses col·laboradores en el directori d'Aparelladors 2019

Empreses col·laboradores en el directori d'Aparelladors 2019

Un any més per a l'edició del Directori d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l'Edificació que realitza el Consell de Col·legis d'Aparelladors, s'ha establert un acord de col·laboració amb les següents empreses:

Empreses col·laboradores en el directori d'Aparelladors

IMPORTANT: Informació sobre la transició cap a l'Oficina Virtual

Del visat presencial al digital

Les noves tecnologies ens estan permetent agilitar la nostra tasca evitant-nos desplaçaments i en ocasions, temps d’espera. L’Oficina Virtual ens permet treballar fora de l’horari de les oficines col·legials (24 hores 365 dies l’any, quan millor ens convingui o decidim) per visar o registrar els encàrrecs professionals.
D’altra banda, des del passat dos d’octubre, va entrar en vigor la Llei 39/2015 que estableix l’ús de mitjans electrònics en les relacions amb l’administració de forma obligatòria: “els que exerceixin una activitat professional per a la que es requereixi col·legiació obligatòria per a aquells tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions Públiques en exercici de la citada activitat professional”.
Per això, des de la creació de l’Oficina Virtual les successives Juntes de Govern han anat ampliant i millorant el servei, fins el punt que només queden pendents d’introduir tres casuístiques per tenir contemplat tot el ventall d’actuacions professionals que es poden visar o registrar.
En aquests moments, més del 70% del volum de visat ja no es fa presencialment a les oficines.
Per tot plegat, i tenint en compte la baixa activitat del visat a les oficines de comarques, ens hem proposat que, de forma gradual, tot el visat i/o registre sigui fet a través de l’Oficina Virtual. Aquest procés l’iniciarem a primers de 2019.
Ja hem dit que ha de ser d’una forma gradual, donant tot el suport formatiu i d’acompanyament necessari a aquells companys que no estiguin acostumats a fer servir l’Oficina Virtual. Començarà un període de transició durant l’any 2019, on d’una banda s’acabarà d’introduir a l’aplicatiu aquelles actuacions que falten, i de l’altra les visadores de cada oficina col·legial guiaran in situ als col·legiats
inexperts en el visat virtual. Al mateix temps, s’han previst jornades de formació específica.
Per això, a partir del proper 4 de febrer, tot el tràmit de visat i/o registre s’haurà de realitzar a través de l’Oficina Virtual, llevat dels casos que encara no estan accessibles (certificat de final d’obra amb arquitecte, renúncies i determinades modificacions).
Les visadores de les diferents oficines col·legials us informaran i estaran a la vostra disposició per ajudar-vos en el que calgui i encarregant-se també de fer el tràmit d’alta a l’Oficina Virtual. Alhora, s’han previst inicialment, dues jornades de formació pels dies 18 de febrer i 19 de març, a l’auditori de Celrà.
Esperem que durant l’any puguem aconseguir aquest objectiu.
LA JUNTA DE GOVERN
21 de gener de 2019

Una bona raó per estudiar Arquitectura Tècnica

Estudiar AT2

Servei d'oficines avui

Oficina VirtualOn-line les 24 hores.

Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona

Benvinguts  al web del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona. Volem que sigui una eina per a tots els professionals col·legiats en l'àmbit de la construcció per facilitar les seves gestions i estar al corrent de les informacions i activitats del Col·legi. L’aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà trobar tota la informació sobre normatives vigents, visats, registres, impresos, lloguers d’aparells de mesura, assegurances, espais professionals, serveis i aplicacions informàtiques, biblioteca i centre de documentació, etc. També  trobarà un ampli programa de formació i reciclatge professional adreçat especialment a aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació sobre diferents àrees relacionades amb la construcció i edificació així com cursos instrumentals (programes informàtics i equips), tècnics, etc.

També va adreçada a informar al ciutadà/usuari. Qui vulgui contractar un aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà consultar el nostre cercador de tècnics per trobar el que s’ajusti més a les seves necessitats i a l’àrea geogràfica on radiqui el treball. Altrament s’ofereix el servei de borsa de treball per les empreses que vulguin publicar ofertes de treball relacionades amb l’àmbit de la professió.

D’altra banda el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Girona també ofereix el servei de consulta gratuïta adreçat a persones o entitats que tinguin dubtes o vulguin rebre assessorament sobre aspectes relacionats amb l'habitatge i l'edificació.

A més, disposem del CECAM (Centre d'Estudis de la Construcció i Anàlisi de Materials) per tal de fomentar la investigació, estudiar nous materials i participar en controls de processos constructius i certificació de productes.

No deixeu de visitar la nostra pàgina per estar informats de les novetats del Col·legi (horaris, serveis, assemblees, etc.) com també consells i notícies sobre el sector.