Log in

Notícies

Necessiteu les coordenades georeferenciades?

A l'apartat d'eines i utilitats, que es troba dins l'àrea de col·legiats, podreu desca [ ... ]

Oficina Virtual IMPORTANT: Informació sobre la transició cap a l'...

Ja hem començat la transició cap el tràmit de visat i/o registre a travé [ ... ]

Info ITeC 179

Podeu accedir a les últimes noticies de ITEC clicant al següent enllaç: NOT&Iacu [ ... ]

Últimes ofertes de feina

Trobareu la informació de les ofertes de feina següents si entreu a la part restringida  [ ... ]

Comissió Afectats per Endesa

Com ja sabeu, el nostre Col·legi forma part de la Comissió d’Afectats per Endesa [ ... ]

HIT 1/19 - Gener

Ha sortit la nova Hoja Informativa Técnica (HIT 1/19 Gener), que publica el Gabinet Tè [ ... ]

Mobile Week Girona El Col·legi participa a la setmana del Mobile Week...

El Mobile World Congress 2019 desplaça una part de les seves activitats a tot Catalunya, el M [ ... ]

Sabíeu que a totes les oficines

Disposeu d'un despatx per reunir-vos amb els vostres clients?  I d'una sala de reunions?

El Gabinet Tècnic arranca de nou

Es torna a posar en funcionament el Gabinet Tècnic, amb una nova incorporació la Nuri  [ ... ]

Codi tècnic de l'Edificació Gabinet Tècnic Col·legi Aparelladors Girona Nous documents per ajudar al compliment del CTE en...

Acabem de penjar tres documents relacionats amb l’aplicació del CTE a l’Àr [ ... ]

Últimes ofertes de feina

Trobareu la informació de les ofertes de feina següents si entreu a la part restringida  [ ... ]

Acreditació Consta Acreditació Consta

L’acreditació Consta és un registre d’empreses del sector de la construcci [ ... ]

Destacats

Prev Next

IMPORTANT: Informació sobre la transició cap a l'Oficina Virtual

Del visat presencial al digital

Les noves tecnologies ens estan permetent agilitar la nostra tasca evitant-nos desplaçaments i en ocasions, temps d’espera. L’Oficina Virtual ens permet treballar fora de l’horari de les oficines col·legials (24 hores 365 dies l’any, quan millor ens convingui o decidim) per visar o registrar els encàrrecs professionals.
D’altra banda, des del passat dos d’octubre, va entrar en vigor la Llei 39/2015 que estableix l’ús de mitjans electrònics en les relacions amb l’administració de forma obligatòria: “els que exerceixin una activitat professional per a la que es requereixi col·legiació obligatòria per a aquells tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions Públiques en exercici de la citada activitat professional”.
Per això, des de la creació de l’Oficina Virtual les successives Juntes de Govern han anat ampliant i millorant el servei, fins el punt que només queden pendents d’introduir tres casuístiques per tenir contemplat tot el ventall d’actuacions professionals que es poden visar o registrar.
En aquests moments, més del 70% del volum de visat ja no es fa presencialment a les oficines.
Per tot plegat, i tenint en compte la baixa activitat del visat a les oficines de comarques, ens hem proposat que, de forma gradual, tot el visat i/o registre sigui fet a través de l’Oficina Virtual. Aquest procés l’iniciarem a primers de 2019.
Ja hem dit que ha de ser d’una forma gradual, donant tot el suport formatiu i d’acompanyament necessari a aquells companys que no estiguin acostumats a fer servir l’Oficina Virtual. Començarà un període de transició durant l’any 2019, on d’una banda s’acabarà d’introduir a l’aplicatiu aquelles actuacions que falten, i de l’altra les visadores de cada oficina col·legial guiaran in situ als col·legiats
inexperts en el visat virtual. Al mateix temps, s’han previst jornades de formació específica.
Per això, a partir del proper 4 de febrer, tot el tràmit de visat i/o registre s’haurà de realitzar a través de l’Oficina Virtual, llevat dels casos que encara no estan accessibles (certificat de final d’obra amb arquitecte, renúncies i determinades modificacions).
Les visadores de les diferents oficines col·legials us informaran i estaran a la vostra disposició per ajudar-vos en el que calgui i encarregant-se també de fer el tràmit d’alta a l’Oficina Virtual. Alhora, s’han previst inicialment, dues jornades de formació pels dies 18 de febrer i 19 de març, a l’auditori de Celrà.
Esperem que durant l’any puguem aconseguir aquest objectiu.
LA JUNTA DE GOVERN
21 de gener de 2019

El nou programa AparTot ara a Internet

AparTot2019

Ahir, dia 17, a la Seu de Girona, es va presentar el nou programa APARTOT i ja hi podeu accedir des de l’Oficina Virtual o des del lloc web www.apartot.cat
Us animem a fer-hi una primera ullada.

Durant els mesos de gener i febrer s’han previst jornades de presentació a les diferents comarques:
29 de gener, a les 16 h a l’oficina de Palamós
30 de gener, a les 16 h a l’oficina de Figueres
6 de febrer, a les 16 h a l’oficina de Lloret de Mar
12 de febrer, a les 16 h a l’oficina d’Olot
26 de febrer, a les 16 h a la Seu de Girona


Us adjuntem un document on expliquem qui i com podeu accedir al nou Apartot:

Nou programa AparTot

Una bona raó per estudiar Arquitectura Tècnica

Estudiar AT2

Servei d'oficines avui

Oficina VirtualOn-line les 24 hores.

Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona

Benvinguts  al web del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona. Volem que sigui una eina per a tots els professionals col·legiats en l'àmbit de la construcció per facilitar les seves gestions i estar al corrent de les informacions i activitats del Col·legi. L’aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà trobar tota la informació sobre normatives vigents, visats, registres, impresos, lloguers d’aparells de mesura, assegurances, espais professionals, serveis i aplicacions informàtiques, biblioteca i centre de documentació, etc. També  trobarà un ampli programa de formació i reciclatge professional adreçat especialment a aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació sobre diferents àrees relacionades amb la construcció i edificació així com cursos instrumentals (programes informàtics i equips), tècnics, etc.

També va adreçada a informar al ciutadà/usuari. Qui vulgui contractar un aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà consultar el nostre cercador de tècnics per trobar el que s’ajusti més a les seves necessitats i a l’àrea geogràfica on radiqui el treball. Altrament s’ofereix el servei de borsa de treball per les empreses que vulguin publicar ofertes de treball relacionades amb l’àmbit de la professió.

D’altra banda el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Girona també ofereix el servei de consulta gratuïta adreçat a persones o entitats que tinguin dubtes o vulguin rebre assessorament sobre aspectes relacionats amb l'habitatge i l'edificació.

A més, disposem del CECAM (Centre d'Estudis de la Construcció i Anàlisi de Materials) per tal de fomentar la investigació, estudiar nous materials i participar en controls de processos constructius i certificació de productes.

No deixeu de visitar la nostra pàgina per estar informats de les novetats del Col·legi (horaris, serveis, assemblees, etc.) com també consells i notícies sobre el sector.