Log in

Notícies

Campanya solidària aliments Campanya recollida de signatures

Campanya Recollida de Signatures per la Asociación Nacional de Alimentos Solidarios (ANDAS)

Últimes ofertes de feina

Trobareu la informació de les ofertes de feina següents si entreu a la part restringida  [ ... ]

NOVA GUIA de VISAT per treballs professionals

Acabem de penjar una nova guia de treballs professionals a l'àrea restringida de la nostra we [ ... ]

Foto Jap- documentació EN ALGUN LLOC DEL WEB QUE NO RECORDO...

Hi podeu trobar documentació útil que us poden demanar per a la direcció d'obra [ ... ]

Código técnico Canvis al DB HE0 i HE1 del CTE

Efinovatic ha fet una xerrada explicant els nous documents DB-HE0 i HE1 que formen part del projecte [ ... ]

Convocatòria d'Assemblea General de col·legiats/de...

El pròxim 30 d'abril convocatòria d'Assemblea Ordinària i Extraordinària [ ... ]

Immobiliari Llei 5/2019 reguladora dels contractes de crèdit i...

Els professionals homologats podran elaborar taxacions amb finalitat de garantia per crèdit i [ ... ]

Construmat 2019 Construmat 2019 - Invitacions

Construmat es celebrarà a Barcelona del 14 al 17 de maig i per ser col·legiats us ofer [ ... ]

V Congreso Ciudades Inteligentes V Congreso Ciudades Inteligentes - Descomptes

El V Congrés Ciudades Inteligentes es celebrarà a Madrid el 26 de juny i per ser col&m [ ... ]

Ajudes del Consejo a la investigació

El Consejo General de la Arquitectura Técnica ha creat tres ajudes econòmiques per afa [ ... ]

Dinar de germanor 2018 Dinar de germanor 2019

Un any més organitzem el dinar de germanor el 25 de maig i, enguany, hem previst trobar-nos a [ ... ]

Caminada al castell de Querroig (Portbou)

El Col·legi organitza una caminada fins al castell de Querroig a Portbou pel proper 27 d'abri [ ... ]

Destacats

Prev Next

IMPORTANT: Informació sobre la transició cap a l'Oficina Virtual

Del visat presencial al digital

Les noves tecnologies ens estan permetent agilitar la nostra tasca evitant-nos desplaçaments i en ocasions, temps d’espera. L’Oficina Virtual ens permet treballar fora de l’horari de les oficines col·legials (24 hores 365 dies l’any, quan millor ens convingui o decidim) per visar o registrar els encàrrecs professionals.
D’altra banda, des del passat dos d’octubre, va entrar en vigor la Llei 39/2015 que estableix l’ús de mitjans electrònics en les relacions amb l’administració de forma obligatòria: “els que exerceixin una activitat professional per a la que es requereixi col·legiació obligatòria per a aquells tràmits i actuacions que realitzin amb les Administracions Públiques en exercici de la citada activitat professional”.
Per això, des de la creació de l’Oficina Virtual les successives Juntes de Govern han anat ampliant i millorant el servei, fins el punt que només queden pendents d’introduir tres casuístiques per tenir contemplat tot el ventall d’actuacions professionals que es poden visar o registrar.
En aquests moments, més del 70% del volum de visat ja no es fa presencialment a les oficines.
Per tot plegat, i tenint en compte la baixa activitat del visat a les oficines de comarques, ens hem proposat que, de forma gradual, tot el visat i/o registre sigui fet a través de l’Oficina Virtual. Aquest procés l’iniciarem a primers de 2019.
Ja hem dit que ha de ser d’una forma gradual, donant tot el suport formatiu i d’acompanyament necessari a aquells companys que no estiguin acostumats a fer servir l’Oficina Virtual. Començarà un període de transició durant l’any 2019, on d’una banda s’acabarà d’introduir a l’aplicatiu aquelles actuacions que falten, i de l’altra les visadores de cada oficina col·legial guiaran in situ als col·legiats
inexperts en el visat virtual. Al mateix temps, s’han previst jornades de formació específica.
Per això, a partir del proper 4 de febrer, tot el tràmit de visat i/o registre s’haurà de realitzar a través de l’Oficina Virtual, llevat dels casos que encara no estan accessibles (certificat de final d’obra amb arquitecte, renúncies i determinades modificacions).
Les visadores de les diferents oficines col·legials us informaran i estaran a la vostra disposició per ajudar-vos en el que calgui i encarregant-se també de fer el tràmit d’alta a l’Oficina Virtual. Alhora, s’han previst inicialment, dues jornades de formació pels dies 18 de febrer i 19 de març, a l’auditori de Celrà.
Esperem que durant l’any puguem aconseguir aquest objectiu.
LA JUNTA DE GOVERN
21 de gener de 2019

El nou programa AparTot ara a Internet

AparTot2019

Ahir, dia 17, a la Seu de Girona, es va presentar el nou programa APARTOT i ja hi podeu accedir des de l’Oficina Virtual o des del lloc web www.apartot.cat
Us animem a fer-hi una primera ullada.

Durant els mesos de gener i febrer s’han previst jornades de presentació a les diferents comarques:
29 de gener, a les 16 h a l’oficina de Palamós
30 de gener, a les 16 h a l’oficina de Figueres
6 de febrer, a les 16 h a l’oficina de Lloret de Mar
12 de febrer, a les 16 h a l’oficina d’Olot
26 de febrer, a les 16 h a la Seu de Girona


Us adjuntem un document on expliquem qui i com podeu accedir al nou Apartot:

Nou programa AparTot

Una bona raó per estudiar Arquitectura Tècnica

Estudiar AT2

SOL·LICITUD DE CERTIFICATS DE COL·LEGIACIÓ A TRAVÉS DE L’OFICINA VIRTUAL

A partir del dia 28 d’agost, podeu descarregar-vos, de forma automàtica i al moment, els certificats de col·legiació.
Trobareu una nova icona a l’Oficina Virtual que us portarà directament a la pestanya de certificats de col·legiació de la vostra fitxa col·legial. Podreu escollir “previsualitzar”, per si voleu veure’l abans, o directament “emetre”. Una vegada emès el certificat podreu descarregar-lo i donar-li el tràmit necessari.
La Junta de Govern ha cregut oportú automatitzar aquest tràmit, que sovint es necessita el mateix dia o d’un dia per l’altre, facilitant així la seva obtenció.

Imatgecertificat

Servei d'oficines avui

Oficina VirtualOn-line les 24 hores.

Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona

Benvinguts  al web del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Girona. Volem que sigui una eina per a tots els professionals col·legiats en l'àmbit de la construcció per facilitar les seves gestions i estar al corrent de les informacions i activitats del Col·legi. L’aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà trobar tota la informació sobre normatives vigents, visats, registres, impresos, lloguers d’aparells de mesura, assegurances, espais professionals, serveis i aplicacions informàtiques, biblioteca i centre de documentació, etc. També  trobarà un ampli programa de formació i reciclatge professional adreçat especialment a aparelladors, arquitectes tècnics i enginyers d’edificació sobre diferents àrees relacionades amb la construcció i edificació així com cursos instrumentals (programes informàtics i equips), tècnics, etc.

També va adreçada a informar al ciutadà/usuari. Qui vulgui contractar un aparellador, arquitecte tècnic i/o enginyer d’edificació podrà consultar el nostre cercador de tècnics per trobar el que s’ajusti més a les seves necessitats i a l’àrea geogràfica on radiqui el treball. Altrament s’ofereix el servei de borsa de treball per les empreses que vulguin publicar ofertes de treball relacionades amb l’àmbit de la professió.

D’altra banda el Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Girona també ofereix el servei de consulta gratuïta adreçat a persones o entitats que tinguin dubtes o vulguin rebre assessorament sobre aspectes relacionats amb l'habitatge i l'edificació.

A més, disposem del CECAM (Centre d'Estudis de la Construcció i Anàlisi de Materials) per tal de fomentar la investigació, estudiar nous materials i participar en controls de processos constructius i certificació de productes.

No deixeu de visitar la nostra pàgina per estar informats de les novetats del Col·legi (horaris, serveis, assemblees, etc.) com també consells i notícies sobre el sector.