Log in

Actualització del programa AparTot

Seguint amb l’objectiu marcat per la Junta de Govern de proveir eines necessàries per a les tasques professionals, en aquest cas la millora continua del programa AparTot, el dimarts 8 de novembre hem posat en marxa tant la versió web de l’aplicació (que es pot utilitzar des de qualsevol navegador) com també les noves versions de l’App per a dispositius mòbils (Android i iOS), que estan disponibles per descarregar.

La millora més destacada de l’actualització és l’adaptació del control de qualitat d’obra al Codi Estructural i la incorporació de noves partides adaptades també a aquesta normativa.

Tanmateix, també s’ha portat a terme una actualització a fons tant de les eines en què s’ha desenvolupat el projecte com de la plataforma on està allotjat; d’aquesta manera s’ha pogut millorar i modernitzar tota la interfície d’usuari, alhora que s’obté més seguretat, més estabilitat i millor rendiment de l’aplicació.

D’altra banda, s’han incorporat un conjunt de millores, de les que destaquem:

Millores generals:

- En el llistat d’agents de proveïdors i contractants s’hi han afegit els agents que fan la funció de client (que provenen de les factures d’ingressos entrades a la comptabilitat).

Millores del control de qualitat:

- En editar un treball s’ha afegit una nova opció que permet ordenar els documents annexos associats al treball.
- El llistat general del control de qualitat permet afegir una secció nova en el document, amb el contingut del plec de condicions de les partides de l’obra que disposin d’aquesta informació.

Millores de la comptabilitat:

- Nou filtre de proveïdors a despeses i inversions: en accedir a l’apartat despeses i inversions, s’ha afegit l’opció de seleccionar un proveïdor pel què es volen filtrar les despeses i les inversions.
- L’edició dels treballs disposa de dues noves pestanyes per poder visualitzar i editar, directament, les factures d’ingressos i de despeses associades al treball.
- Els llistats comptables permeten filtrar per un treball concret. Els llistats que disposen d’aquesta nova opció són: Llistat general d’ingressos, Llistat de cobrament de factures, Llistat d’ingressos i provisions, Llistat general de despeses per tipus, i Llistat de despeses i inversions.

08/11/2022