Targeta sanitària - mutualistes d'HNA-PREMAAT
Alguns companys mutualistes d’HNA-PREMAAT han posat en el nostre coneixement que no son cridats per vacunar-se de la Covid, perquè no consten en el sistema públic de salut.
Per solucionar-ho, els cal sol·licitar la targeta sanitària, per la qual cosa us traslladem la informació facilitada per HNA-PREMAAT sobre com s’ha de fer el tràmit:
La targeta sanitària s’ha de sol·licitar obligatòriament a través de la SEDE ELECTRÓNICA (la cita prèvia o les consultes telefòniques no són possibles), a través de l’enllaç següent:
Per al reconeixement de la prestació d’assistència sanitària és necessari presentar la sol·licitud que trobareu en la pàgina senyalada anteriorment o també en aquest enllaç:
També es pot fer el tràmit presentant el model de sol·licitud de prestació signat en un centre d’Atenció de la seguretat Social, demanant abans la cita prèvia.
Documentació necessària per a les persones assegurades:
- DNI
- Llibre de família o certificat d’inscripció matrimonial ( cònjuge)
- Llibre de família o certificat de naixement ( descendents)
Addicionalment presentar:
- Certificat d’empadronament
- Certificat d’afiliació a la Mutualitat HNA-PREMAAT
- Declaració IRPF.
Una vegada concedida la prestació, amb el document de reconeixement del dret a l’assistència sanitària, l’interessat podrà sol·licitar la targeta sanitària individual (TSI) en el seu centre de salut que tramitarà l’emissió per a l’assegurat i per a cadascun dels beneficiaris i s’envia, generalment, al domicili.
06/05/2021