Log in

Targeta sanitària - mutualistes d'HNA-PREMAAT

Alguns companys mutualistes d’HNA-PREMAAT han posat en el nostre coneixement que no son cridats per vacunar-se de la Covid, perquè no consten en el sistema públic de salut.

Per solucionar-ho, els cal sol·licitar la targeta sanitària, per la qual cosa us traslladem la informació facilitada per HNA-PREMAAT sobre com s’ha de fer el tràmit:

La targeta sanitària s’ha de sol·licitar obligatòriament a través de la SEDE ELECTRÓNICA (la cita prèvia o les consultes telefòniques no són possibles), a través de l’enllaç següent:

https://sede.seg-social.gob.es/wps/portal/sede/sede/Ciudadanos/CiudadanoDetalle/!ut/p/z0/rY9LC4JAFIX_Si5cxh0fCC4lQiyFIiSdTVyc0W7F-Jgp-vlpa3MVZ3U-LueeAxwK4Apf1KChVuFj9CUPLp4T-E7InDRmyZZFebbPQ-_oxYkDJ6lhB3zhyA2mFHfINlkDvENzXZOqWyhQkzZSVYQrjYoMDoRQsGCeQ0m3vucR8KpVRr4NFFoKefk6RaLVNpuAzSp6ChSoJjKXZbMfP5Z3jGP_WsId5XvQ3ePzIa0zHVnWB_GCt1E!/

Per al reconeixement de la prestació d’assistència sanitària és necessari presentar la sol·licitud que trobareu en la pàgina senyalada anteriorment o també en aquest enllaç:

https://sede.seg-social.gob.es/wps/wcm/connect/sede/e2e527d4-fdfd-4086-9b5f-1e57f4a43697/6-071_Castellano_12_Accesibilidad.pdf?MOD=AJPERES&CVID=

També es pot fer el tràmit presentant el model de sol·licitud de prestació signat en un centre d’Atenció de la seguretat Social, demanant abans la cita prèvia.

Documentació necessària per a les persones assegurades:

- DNI
- Llibre de família o certificat d’inscripció matrimonial ( cònjuge)
- Llibre de família o certificat de naixement ( descendents)

Addicionalment presentar:

- Certificat d’empadronament
- Certificat d’afiliació a la Mutualitat HNA-PREMAAT
- Declaració IRPF.

Una vegada concedida la prestació, amb el document de reconeixement del dret a l’assistència sanitària, l’interessat podrà sol·licitar la targeta sanitària individual (TSI) en el seu centre de salut que tramitarà l’emissió per a l’assegurat i per a cadascun dels beneficiaris i s’envia, generalment, al domicili.

06/05/2021