Log in

Com tramitar cèdules de primera ocupació arran del Covid19

Com ja sabeu la tramitació de cèdules d'habitabilitat de primera ocupació només es podia fer presencialment. Degut a l'estat d'alarma totes les oficines de l'Agència d'Habitatge estan tancades, per tant, no les podieu tramitar.

Per això, L'Agència de l'Habitatge, ha pres una resolució sobre la tramitació de cèdules d’habitabilitat de primera ocupació amb caràcter extraordinari durant els efectes del l’estat alarma i confinament pel Covid19, i ara es podran presentar per via telemàtica.

Us adjuntem l'enllaç a la Generalitat amb la resolució:

Enllaç a la web de la Generalitat

Pels documents que haureu d'adjuntar heu de procedir al visat com fins ara, primer visa l'arquitecte i després vosaltres. Un cop visat pels dos Col·legis és molt important que signeu digitalment  el document els dos tècnics (arquitecte i arquitecte tècnic) abans d'entrar-lo a la Generalitat, la signatura s'ha de poder verificar, doncs és la que dona  validesa al document i a més es pot comprovar la identitat de qui signa. Recordeu també que cada tècnic ha signar digitalment l'annex A (arquitecte) i l'annex B (arquitecte tècnic).

Encara que el document de CFO inicalment ja tindrà la signatura de l'arquitecte, doncs previament al visat us la demanem,  insistim que un cop visat en el nostre Col·legi l'arquitecte l'haurà de tornar a signar i vosaltres també.  Recordem també que el primer que signi el document no l'ha de bloquejar, doncs sinó el segon tècnic no el podria signar. Es pot bloquejar una vegada els dos tècnics hagin signat.